sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Aikuinen nainen mä ooon!

Moikka,

Alkuviikko meni todella tavanomaisissa merkeissä, joka päivä koulun jälkeen tulin kotiin, menin lenkille ja tein läksyt... Eipä siinä mitään sen kummempia, nopeasti vierähti neljän päivän kouluviikko.

Torstaina avasin paketin, jonka mun perhe lähetti mulle mun syntymäpäiväksi. Avasin sen torstaina koulun jälkeen, koska olen syntynyt Suomessa ja silloin siellä oli jo mun syntymäpäivä, joten teknisesti ottaen olin 18 jo 23. päivänä :)

<3 <3 <3 Ihana koru, jolla on paljon tunnearvoa :) Kotiin kiitokset!
Perjantaina oli mun varsinainen syntymäpäivä. Viimeinkin musta tuli täysi-ikäinen! Ei se kyllä mitään täällä muuta, hassulta vaan tuntuu kun yli kaksi vuotta nuoremmat saavat ajaa autoa. Mun synttäriaamu alkoi sillä, kun mun hostvanhemmat tulivat alakertaan ja tietysti koirat tulivat heidän kanssaa, kuten aina, ja sitten he lauloivat mulle onnittelulaulun. Sitten söin mun synttäri aamupalan, eli pannukakun, jonka mun hostäiti teki mulle laittoi kynttilän siihen päälle, lauloi taas synttärilaulun ja otti tämän kuvan:

Väsyneenä täysi-ikäisenä :D Toi porkkana oli Mimin "lahja" mulle :D
Mun kaveri, Jordin oli tehnyt mulle porkkanakakun, joten sitä syötiin kavereiden kanssa koulussa. Oli tosi hyvää! :) Sain myös tietysti koululta synttäri-onnittelut, jotka toimitettiin luokkaan.



Thank u Jordin! :) <3

Illalla Geraldine tuli meille ja vietti koko yön meillä. Mun hostsisko, Julianna kokkasi meille illallisen ja leipoi mulle porkkana-muffinsseja. Molemmat, Jordin ja Julianna olivat kysyneet, mistä kakusta tykkään ja kyllä ihmiset täällä ovat jo oppineet, että tykkään porkkanasta. Molemmat oli tosi hyviä. Mentiin illalla melko aikaisin nukkumaan, sillä huomenna oli aikainen herätys ->


Kuvakehys hostäidiltä ja Pinkin lotion ja spray Juliannalta <3
Lauantai oli ihan hyper hauska päivä! Herättiin aamulla viiden jälkeen ja lähdettiin matkaamaan kohti Six Flags Magic Mountain -huvipuistoa, jonne sain lipun synttärilahjaksi mun hostvanhemmilta. Ajomatka kesti nelisen tuntia ja matkassa olivat mukana itseni lisäksi Mimi, hostvanhemmat ja Geraldine. Perillä oltiin hieman ennen kuin puisto aukesi ja sisään puistoon päästiin 10.30. Mentiin kolmistaan huvipuistoon. Sää oli ihana, aurinko porotti kunnolla ja lämpötila nousi 25 asteeseen päivän mittaan. Magic mountain oli kyllä laitteiden osalta paras huvipuisto, missä olen ikinä ollut! Kaikki vuoristoradat olivat ihan huippuhyviä. Mentiin kaikenlaisiin vuoristoratoihin, joissa istuttiin raiteiden yllä ja päällä, seistiin, maattiin, oli myös 5D vuoristorata, jossa pyörittiin (joka oli ihan hullu) ja yksi vuoristorata, joka kulki 100mph, eli noin 160 km/h ja se ammuttiin reilu 120 metriä korkealle. Mentiin myös maailman korkeimpaan torni vapaapudotukseen, jolla oli korkeutta 121 metriä. Puisto suljettiin kuudelta, mutta koska päästiin vielä yhden vuoristoradan jonoon, joka oli tosi pitkä, niin oikeasti lähdettiin puistosta vasta seitsemän aikaan. Autossa väsytti ja oltiin kotona ennen puoltayötä.

Kaunis auringon nousu :)
<3 :)

Ostettiin kaikki tommoiset pilakuva piirrokset! Tykkään mun kuvasta etenkin, koska mulla on siinä mun perheen lähettämä sydän-koru kaulassa :) Hauska muisto mun syntymäpäivästä.

Taustalla vuoristorata, joka meni nopeimmillaan 135 km/h, ja se kiersi yhtä ympyrää niin pitkään, että ihan silmissä sumeni!

Siinä se on, "Lex Luthor, Drop of Doom". Se oli tosiaankin yhdistetty vuoristorataan, joka ammutiin tuonne korkeuteen 160 km/h vauhdilla. Oli niiiin hauskaa! :)
Gerry nauttii auringonlaskusta :D


Sunnuntai vietettiin kotitöiden ja läksyjen lisäksi Mimin, Geraldinen ja hostveli Stevenin kanssa baseballia harjoitellessa. Mentiin pariksi tunniksi meidän läheiselle kentälle harjoittelemaan perustekniikkaa Stevenin johdolla, sillä hän on pelannut baseballia noin 18 vuotta ja oli siinä melko hyvä. Mimi ja Geraldine saattavat pelata koulussa softballia, joka on melkeen sama kuin baseball, mutta tytöille. Mulla on toiset suunnitelmat, sillä aion aloittaa yleisurheilun koulun joukkueessa ja ensi viikko on viimeinen viikko ilman harjoituksia. Kausi alkaa siis helmikuun ensimmäisenä maanantaina, jännäää! :)

Ensi viikkoon!
<3- Katja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti