sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Ja springbreak alkakoon!!

Moikka,

Arkiviikko kului hyvin normaaleissa merkeissä, jokainen arkipäivä täällä on melko samanlainen, mutta tykkään mun aikataulusta. Koululla vietän yleensä noin 10-11 tuntia joka päivä. Torstaina oli meet, ja sain hyviä tuloksia, mutta en pystynyt parantamaan mun ennätyksiä kolmiloikassa tai pituushypyssä, mutta 400m juoksussa sen sijaan pystyin.

Mun luomukset fashion tunneilta tällä viikolla!
Nomnom, perjantain koulupäivän aloitus- leffa ja donitsi :P
Perjantain päätteeksi päästiin vihdoin kevät lomalle! Perjantaisin meillä on yleensä lyhyempi yleisurheilu harjoitus, ja kuten yleensä aina perjantaisin, tänäkin perjantaina poikettiin jambajuiceen Troyn kanssa harjoituksen jälkeen. Sitten käväisin kotona syömässä ja menin vielä illaksi katsomaan Frozen -leffan hänen luokseen.

Lauantain oli piiitkä päivä. Heräsin aamulla kello 6.30 ja sen jälkeen mun valmentaja tuli ennen seitsemää aamulla hakemaan mut meettiä varten. Tosiaankin, meillä oli track and field kisa ja paikan päällä tuli oltua semmoiset 11 ja puoli tuntia. Kolmiloikka alkoi aamulla 8.30, mutta mun hyppyryhmä oli myöhemmin, joten hyppäsin varmaankin kymmenen ja yhdentoista välillä. Tuloksissa olin 15/33, joka on kuukauden harjoittelun jälkeen ihan hyvä! Pituushyppy alkoi kolme tuntia myöhässä… Siten yhden sijasta kilpailu alkoikin neljän aikoihin ja olin valmis puoli seitsemän aikaan, kun hyppääjiä oli niin monta. Päivää vielä varjosti hirveä keli, sillä iltapäivästä alkaen koko ajan vaan satoi ja satoi.

Sain pari hyvää kolmiloikkaa, mutta neljästä viimeisin oli ehdottomasti paras, mutta se tuomittiin yli astutuksi. Tässä kuitenkin kuva valmentajan ottamasta videosta juuri kyseisestä hypystä.

Ponnistamassa vikaan hyppyyn!
Ja vihdoin valmis koko pitkän meetin jälkeen!! 

Sain valmentajaltani kyydin kotiin ja sen jälkeen söin nopeasti, kävin suihkussa ja illalla mentiin vielä Troyn kanssa froyolle ja leffaan. Mentiin katsomaan Muppets :D ja koska näytös oli sen verran myöhään ja se leffa on suunnattu lapsille, niin ei sinne tullut ketään muuta! hahah

Private movie theatre!
Huomenna, sunnuntaina nokka kohti Los Angelesia, wiiiii! :) Postailen ensi viikonloppuna matkastamme sitten!

<3- Katja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti