sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Koko viikko tekemistä täynnä :)

Moikka,

Maanantaina vietettiin siis vapaapäivä koulusta pääsiäisen takia. Se kului aamupäivästä läksyjä tehdessä, siskolle facebookissa puhuessa ja track harjoituksissa. Käytiin myös kavereinden kanssa moikkaamassa leikkauksesta toipuvaa Joshia sairaalassa.

Tiistaina alkoi taas normaali kouluviikko. Oli kuitenkin helppo viikko, koska keskiviikkona oli senioreiden matka rannalle. Mentiin siis taas boardwalkille, joka on huvipuisto rannalla. Oli ihanaa kun saatiin skipata koulupäivä rantapäivän takia. Bussi lähti koululta yhdeksän jälkeen ja reilun tunnin matkanteon jälkeen oltiin perillä. Mentiin ensin ottamaan aurinkoa kavereiden kanssa rannalle, kunnes huvipuisto aukesi. Hengailtiin siis koko päivä nelisteen Troyn, Ashleyn ja Christinen kanssa. Huvipuiston aukeamisen jälkeen mentiin laitteisiin ja syömään buffet -lounas, jonka meidän koulu oli meille järjestänyt. Sen jälkeen pyörittiin taas huvipuistossa, pelattiin ilmakiekkoa ja mentiin myös megazoneen. Koululle bussi lähti takaisin noin neljän aikaan ja oltiin koululla viiden aikaan.

Dipping dots! :P

Rantapäivän jälkeen käväisin nopeasti kotona ennen kuin lähdettiin illalliselle. Mentiin siis Mimin perheen kanssa syömään Santana Rowlla, joka on todella kaunis paikka, sijaitsevaan ravintolaan. Istuimme ravintolassa noin viitisen tuntia! Mimin perhe oli todella mukava. Paikalla hänen perheestään oli isoäiti, siskonpoika, sisko, veli ja vanhemmat Mimin lisäksi. Ruoka oli hyvää, meillä oli perhetyylinen ruokailu, eli saatiin valita esimerksiksi kolme annosta, joita tuli isot lautaset pöytään. Meillä oli alkupalat, pääruuat ja jälkiruuat ja vielä tee tai kahvi. Olimme kotona noin puolenyön aikaan.

Sain Mimin vanhemmilta tuliaiseksi tämmöisen kivan Berlin -laukun! :)
Torstaina meillä oli track meet toisella koululla, joka meni hyvin, vaikak olinkin väsynyt koko päivän. Testasin uutta lajia tällä kertaa peruslajieni, kolmiloikan ja pituushypyn lisäksi, nimittäin 100 metrin juoksua. Koululla olin takaisin noin kuuden aikaan ja taas jälleen kerran kotona käväisin nopeasti, kunnes lähdettiin hostvanhempien ja Steven -veljen kanssa kirkolle pienelle illalliselle ja kuuntelemaan todella mielenkiintoista puhetta manauksesta. Siellä oli siis kuuluusa manaaja, joka on tehnyt kirjoja ja elokuvia aiheesta puhumassa. Tosi mielenkiintoinen aihe oli kyllä. Kotona oltiin noin kello 11.

Perjantaina oli hirveä sadepäivä ja sen takia meillä oli yu harjoitukset sisällä. Oli tosi hauska harjoitus, koska meillä oli kaikkia viestejä joiden jälkeen oli aina joku urheiluliike, esim punnerrukset. Jotkut joutuivat aina tekemään tuplamäärän riippuen siitä mikä kortti sattui tulemaan korttipakasta. Illalla katsottiin pelottava elokuva Marian, kotiin palanneen Mimin ja Hye Rimin kanssa.

Lauantaille mulla ei oikeen ollut mitään muita suunnitelmia, paitsi seiväshypyn harjoitukset kymmeneltä aamulla. Siitä kuitenkin lähdettiin Troyn kanssa keilaamaan, jonka jälkeen päädyttiin lounasta hakemaan havajilaiseen bbq paikkaan. Sieltä mentiin starbucksin kautta hänen talolleen, jossa syötiin ja katsottiin elokuva. Leffan jälkeen päätettiin soittaa Joshille ja sitten menimmekin hänen talolleen pelaamaan monopolia hänen kaverinsa Rachelin kanssa. Monopoli kesti nelisen tuntia, mutta vihdoin voitin, mikä oli tietysti tärkeintä, haha! Sieltä lähdettiin vielä Troyn kanssa jäätelölle, jonka jälkeen vihdoin tulin kotiin yhdentoista aikoihin. Koko päivä mentiin urheiluvaatteissa, koska mun tosiaankin oli tarkoitus mennä vaan seiväshyppelemään pariksi tunniksi, hupsiis! Oli kuitenkin superhauska päivä.

Sunnuntaina hengailin kotona ja kävin auttamassa mun kavereita Jordinia ja Morgania niiden multimedia projektissa, jossa ne uudelleen tekevät Nälkäpeli -elokuvan. Illalla katsottiin Simpsonit televisiosta, jotka tulevat aina sunnuntaisin.

Rauhallinen Simpsons -ilta :)

Kotiinpaluu alkaa uhkaavasti lähestyä. Alle 50 päivää täällä enää jäljellä ja ensi viikolla alkaa jo toukokuu. Aika vaan lentää eteenpäin!
Hyvää vappua kaikille Suomeen, täällähän sitä ei juhlita!