keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Viimeiset päivät Kaliforniassa

Moi,

Täällä mä nyt kirjoittelen viimeistä postausta täältä Kaliforniasta. En oikeen vielä miellä sitä, että ensi yönä ennen vittä on lähtö lentokentälle. Pitää vielä viimeistellä pakkaaminen ja sitten olen valmis lähtemään. Mulla on Washington DCssä lyhyt leiri, mutta musta nyt on alkanut tuntua, että haluaisin mennä vaan suoraan kotiin vaikka se kaupunki onkin kiva nähdä… Tulee varmasti niin orpo olo.

Viime postauksessani jäin siis lauantaihin. Herättyäni siinä pakkailin ja en pikeestaan paljoa tehnyt kunnes menin kahtiin valmistujaisiin. Ensimmäisiin menin mun perheen kanssa ja sieltä sitten vähän ajan päästä toisiin juhliin, jotka olivat mun kaverin, Ashleyn juhlat.



Nomnomnom!
Lauantai illalla hengailin Troyn kanssa ja katsottiin leffoja, esim The Simpsons Movie, jonka Mimi mulle hankki! :)

Sunnuntaina mulla ja Mimillä oli midän omat juhlat. Ne olivat läksiäiset ja mun graduation juhlat. Lilluttiin ja pelailtiin altaassa, syötiin hamppareita ja jälkkäriä. Oli tosi kivat juhlat ja ihanaa kun mun hostperhe panosti tosi kivasti näihin juhliin.

Track buddies :)
American Sister <3


Thank you for coming!

Kyllä, sinä päivänä oli kuuuuma! Tuntui hyvältä vaan lillua altaassa. Jännää miten mun iho on niin tottunut tähän aurinkoon, että pystyn olla koko päivän altaalla ilman aurinkorasvaa palamatta! Lähdettiin Troyn ja Shannonin kanssa pois meiltä joskus puoli viiden aikaan. Menin vielä morganin juhliin kunnes illalla mentiin Troyn kanssa San Joseen hakemaan meidän taideteokset, mitkä taiteiltiin pari viikkoa sitten. Sitten mentiin taas Troyn talolle Starbucksin kautta.



Näitä maisemia tulee ikävä...
Tadaa!! 
Maanantaina oli sen sijaan Troyn juhlat. Samalla kaavalla mentiin, eli kuuma päivä altaassa lilluttiin  ja syötiin! Noin nelisen tuntia vietettiin altaalla, kunnes muut lähtivät ja itse tietysti jäin haha. Pelattiin korttia kunnes mentiin Troyn kanssa syömään Jordinin kanssa ja sen jälkeen froyolle ja myös Morgan liittyi seuraan. Siinä sanottiin heipat Jordinin ja Morganin kanssa :/. Illan vietin vielä Troyn kanssa. 


Tiistaina lähdettiin aamulla Santa Cruziin Toyn kanssa. Syötiin leipomossa baagelit aamupalaksi ja sitten emntiin taas Boardwalkille, eli huvipuistoon meren rannalla. Mentiin lähinnä laitteisiin neoin neljän tunnin ajan, kunnes lähdettiin kotimatkalle, koska meidän piti olla takaisin illallisella mun hosperheen kanssa kuudelta. Liikenne oli kuitenkin ihan toivoton, joten tultiin vasta seitsemäksi Red Robiniin, jossa tavattiin mun perhe ja syötiin illallista. Oli kiva ilta! Sen jälkeen menin vielä Troylle ja mentiin jacuzziin lillumaan, koska oli viileä päivä! Oltiin tosi väsyneitä, koska aika vähällä unella tässä ollaan nyt reilu viikko menty… Varmaan osittain siitä johtuu että olen vhän flunssainen. Kun illalla Troy heitti mut kotiin niin jotenkin tuli melko haikea olo, koska se oli viimeinen normaali ilta täällä.


Tänään menen vielä moikkailemaan kavereita ja perheen lisäksi Geraldine ja Troy tulevat lentokentälle. Seuraavaksi postailen varmaankin Washington DCstä tai Suomesta, saapi nähdä…

Nähdään pian!
<3- Katja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti