sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Hello June

Heips!

Tällä viikolla oli normaalisti koulua tiistaista torstaihin ja perjantaina senioreilla alkoi loppukokeet. Tämä no ihan hullua. Tuntuu, että vuosi on vierähtänyt niin nopeasti. Kun kävelen meidän koulun pihalla niin tuntuu vieläkin, että vastahan mä tänne tulin. On ihanaa tuntea monet oppilaat meidän koulusta ja aina hyväntuuliset moikkaukset piristävät jokaista koulupäivää. Ja tietysti tuntuu tosi haikealta, kun meidän porukka, jonka kanssa aina tauoilla hengaillaan tulee hajoamaan. Se tuntuu jotenkin tosi oudolta sanoa näin, (koska se on koulua), mutta olen todella nauttinut näistä viimeisistä koulupäivistä ja siitä ihanasta, hyväntuulisesta ilmapiiristä, mikä täällä vallitsee. Sen lisäksi sää on ollut koko ajan todella kaunis!

Koulun jälkeen tällä viikolla olen vain hengaillut altaalla ja mennyt parina päivänä Troyn kanssa Star Bucksiin. Tää tuntuu ihan lomalta jo. Perjantaina mulla siis alkoi finaalit ja siinä heti kaksi ensimmäistä olivat ne vaikeimmat kokeet, joten nyt olen ihan viittä vaille valmis koulun kanssa täällä. Maanantaina on vielä kolme viimeistä finaalia ja sitten on vaan check out, Disneyland trip ja graduation. Sitten se on siinä.

Torstaina saatiin yearbookit! Se oli niin kivaa päästä tutkimaan sitä! Mä olin siinä usealla sivulla, mutta jotkut kuvat on kyllä ihan hirveitä… Meistä vaihtareista on ihan oma aukeama. Sitten noihin kirjoihinhan aina kaverit kirjoittavat kansiin ja niitä on kiva lueskella. :)

Senioreiden kuva :)
Tässä vähän kuvia tän viikon koulupäivistä:

Menin katsomaan pahvilaatikoista tehtyjen veneiden kilpailua! Haha!
Meidän maana oli Thaimaa ja tässä meidän kolmen ruokalajin menu
Culinaryn loppu projekti
Mun ja Mimin karttaprojekti geology tunnille. Tuossa kartassa oli paljon työtä...
…jopa liikaa!
Matkalla kouluun :)
Sitten viikonloppuun! Perjantai-iltana menin Jordinin talolle viettämään iltaa, koska katsottiin hänen multimediaprojekti, joka oli n. 20 minuutin elokuva ja jossa olin osallisena, vaikkakin vähän vaan. Syötiin pizzaa ja karkkia, kirjoiteltiin toistemme yearbookeihin ja katsottiin leffaa. Menin kotiin kymmeneksi, koska seuraavana päivänä oli aikainen herätys!

Tosiaankin lauantaina oli herätys 5.30 ja sitten lähdettiin Mimin kanssa Stevenin kyydissä vajaan parin tunnin ajomatkan päähän TOEFL -testiin. Testi kesti neljä tuntia ja siinä oli tunnin lukuosio, yhdeksän kuunteluosiota, kaksi kirjoitusosiota ja kuusi puheosiota. Olen kyllä jo niin kyllästynyt kaikkiin testeihin! Kotimatkalla haettiin froyoa ja kotoota lähdinkin sitten Troyn kanssa semmoiseen paikkaan, missä maalataan semmoisia kulhoja ja muita. Kesti melkeen kolme tuntia, koska jokaista väriä piti maalata kolme kerrosta! 

Before
After :) Mun hampurilainen ja Troyn sundae!
Sen jälkeen mentiin hakemaan thai ruokaa ja sitä syömään ja hengailemaan Troylle. Käytiin illalla vielä uimassa ja sen jälkeen katsottiiin leffa, kunnes hän heitti mut kotiin. Jotenkin vaan rakastan sitä kun on kokoajan mahdollisuus mennä uimaan! En tiedä miten tulen selviämään kesän kun sitä mahdollisuutta ei enää ole…

Sunnuntaina oli bikinipäivä, koska vietin lähes koko päivän bikineissä. Ilma oli taas ihana, niin kuin lähes aina keväällä, noin 30 astetta aurinkoa. Olin siis kotona ja Geraldine tuli mun kanssa hengailemaan altaalle. Hassua kun ei enää läksyjäkään tarvitse tehdä… Illalla käytiin ostamassa mulle ja Mimille matkalaukut. Ihan hullua ajatella, että nyt on jo kesäkuu!

How can I live without this anymore? <3
:)

Ensi viikolla tiedossa viimeinen viikkopostaus Kaliforniasta… :(
<3- Katja


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti