tiistai 10. kesäkuuta 2014

We're done!!

Moi!

Tämä viikko on ollut todella kiireinen ja täynnä kaikkea kivaa tekemistä. Maanantaina meillä oli viimeiset finaalit. Tiistaina oli sitten check out, eli kaikilta opeilta piti saada allekirjoitukset lomakkeeseen, joka sitten päätoimistoon palautettiin ja sen avulla saa sitten osallistua valmistujaisiin.

Maanantaina käytiin Troyn kanssa leffassa ja froyolla ja tiistaina mentiin ympäri ja edes takaisin kaikkialla, heillä, leffoissa ja vaikka missä koko päivä ja ilta. Koulu loppui siis tiistaina jo heti kun saatin lomakkeet palautettua kymmenen aikoihin, ja sitten meillä oli yhden aikaan kaikkien meidän koulun urheilijoiden yhteinen barbeque meidän koulun pihalla. Oli kiva nähdä kaikkia urheilukavereita siellä ja saada heidätkin kirjoittamaan yearbookiin! :)

California's sunsets <3
Keskiviikkona meillä oli Disneyland trip! Koululla piti olla jo ennen kahdeksaa, mutta lähtö myöhästyi ja lopulta päästiin lähtemään puoli kymmenen aikoihin. Pysähdyttiin kaksi kertaa, toinen oli lounastauko ja toinen vain lyhyt vessatauko. Perillä Disneylandissa oltiin viiden aikoihin. Siellä oli todella, todella paljon ihmisiä ja jonot olivat melkoisen pitkiä. Ensin oltiin Disneylandissa noin neljä tuntia, kunnes mentiin California Adventuren puolelle, jossa meidän piti olla ennen kymmentä. Se puisto suljettiin kymmeneltä niin, että se oli auki vain senioreille ympäri Kaliforniaa. Oli kiva olla puistossa kavereiden kanssa. Harmi vain, kun oli niin hirveän paljon ihmisiä siellä.

Joku halus tulla kuvaan meidän kanssa :D

Paras jätskipaikka!
 Meidän piti olla takaisin busseilla kahdelta, ja kylläpä väsytti! Bussi takastulomatkalla oli täysin hiljainen. Kaikki olivat ihan kuolleita! Kun heräsin keskellä yötä niin oli oikeastaan aika mielenkiintoinen kokemus, kun oli aivan pimeetä ja täysin hiljaista. Heräsin taas uudelleen, kun auringon nousu alkoi sarastaa. Sitten pienestä unestani heräsin ja meidät vietiin johonkin paikkaan, missä oli ruokapaikkoja ja sanottiin, että bussi lähtee taas tunnin päästä. Oltiin ihan ihmeissään, kun oltaisiin vain haluttu mennä kotiin!! Siinä sitten käytiin Starbucksissa.

Pysähdys kello 5.40
Tuli siinä oikeestaan aika haikea olo, koska tajusin, että mun lentokone täältä lähtee tasan viikon kuluttua. Viikon kuluttua mä olen todennäköisesti ihailemassa tätä samaa auringonnousua lentokentällä ilman näitä ihania ihmisiä...

Bussimatka jatkui ja niin jatkui kaikkien nukkuminenkin. Oltiin takaisin koululla klo 9 ja siinä oli sitten tunnin odottaminen ennen graduation harjoituksia. Harjoitukset olivat tosi lyhet ja sen jälkeen mentiin vielä Troyn kanssa aamiaiselle Jamba juiceen ennen kun hän heitti mut kotiin.

Oon jo pitkään halunnu testata Jamba Juicen aamiaiskulhoja :)
Torstaina kun tulin kotiin niin en halunnut istua, kävellä, nukkua tai seistä, se oli tosi outo olo. Ainoa vaihtoehto oli skypettää siskolle ja niin tein sitten parin tunnin ajan ja outo olo meni ohi! Sitten kävin uimassa ja pesin hampaat mikä oli ihanaa ja virkistävää sen jälkeen kun olin istunut noin 15 h bussissa samoilla vaatteilla ja mennyt 9h ympäri puistoa. Tulipas siinä todella virkeä olo. Koko matka kesti semmoiset 27 tuntia! Illaksi menin vielä Troyn perheen luokse illalliselle ja oli kiva ilta. Kotiin tultuani kyllä väsytti haha!

Perjantaina meillä oli graduation harjoitukset 9.30. Sen jälkeen kävin momin kanssa esim. Starbucksissa ja vähän kaikkialla muuallakin hoitamassa asioita. Perjantaina oli tosiaan graduation ja viimeinen päivä Live Oak High Schoolissa. Graduation oli tosi hauska ja oli ihan uskomaton olo. Ihan kuin oltaisiin oltu jossain leffassa. Oli ihan älyttömän kuuma siinä kaavussa. Kaikki puheet mitä siellä oppilaat pitivät olivat ihan mielettömiä, täynnä hauskoja yksityiskohtia ja joskus puhujat vaan huusivat siihen mikkiin. Sen lisäksi niinkin formal tilaisuudessa oppilaat alkoivat heitellä rantapalloja sielä senioreiden rivissä kesken puheiden ja muiden. Saatiin siis käteen oikeastaan vain diplomin kuoret, todistukset tulee myöhemmin postissa perinteiseen tyhmään tapaan…

My American parents and I

My exchange student friends :)
My American family <3

Graduationin jälkeen otettiin paljon kuvia ja sitten menin Troyn perheen luokse illalliselle ja heillä oli paljon sukulaisia kylässä myöskin. Oli ensin kiva ilta heidän luonaan ja sitten kymmenen aikaan mentiin takaisin koululle Gradniteen. Se oli ihan huippukiva ilta täynnä kaikkea kivaa ja se oli senioreille järjestetty tilaisuus meidän liikuntasalissa ja sen ympäristössä. Siellä oli vaikka mitä! Se kesti neljään asti ja oltiin kyllä tosi väsyneitä sitten yöllä kun mun hostsisko meidät tuli hakemaan. Siellä oli myös mm. semmoinen naruliitorata ja megazone. Kuvista voi myös varmasti taas päätellä paljon.

Ihan ihmeellisesti heräsin 8.45 Gradniten jälkeen vaikka menin viideltä nukkumaan… Noh, tästä niin sanotusta alkaneesta "party seasonista" kirjoittelen pian, mutta tämän postauksen päätän nyt tähän :)