torstai 1. elokuuta 2013

Pakkaaminen aloitettu, kohta lähtee!


Moi!

Viimesiä päiviä Suomessa viedään. Tämän päivän jälkeen mulla on kaksi päivää Suomessa jäljellä. Ystävien hyvästeleminen on haikeeta ja vaikeeta, mutta samalla odotan tosi innolla lähtöä. Vikat päivät menee pakatessa ja muissa valmisteluissa. Pitää esim. ostaa hirveesti kaikkia juttuja mitä sieltä ei välttämättä saa. Esim. adapteri, fluorihammastahnaa ja laktoosipillereitä ym. Tänään menen tapaamaan mun isovanhempia ja huomenna hyvästelen vielä vikat kolme ystävää. Aika menee hirveen nopeasti ja öisin on tosi vaikea nukkua. Olo on epätodellinen ja ajatukset on jo tosi paljon suuntautunut USA:aan. En mä vielä tajua sitä, että tulen olmaan reissussa yli 10 kuukautta. 

Ohessa kuvia viime viikon Powerparkin matkasta ja vielä toi yksi pakkaamisesta. Powerparkissa oli tosi hauskaa, ilmat suosi ja kartingia oli tosi kiva ajaa. Huvipuistossa oli ihan todella hyvät laitteet ja uima-altaalla oli hauska viettää aikaa. Reissussa oli mukana mun vanhempien lisäksi mun ystävä, sisko ja koiranpentu Pume. Ainoo missä olis ollut vähän toivomisen varaa oli majoitus. 

Luulempa, että postailen seuraavan kerran Lontoon lentokentältä. :) 




































<3 - Katja

4 kommenttia:

  1. ääää voi ei!! ei ehitä näkee enne ku lähet! mut pidä super kiva vuos siellä!!:D

    VastaaPoista
  2. Kiitti Lode! Niinpä, harmi, tää kesä on menny jotenki niin super nopeesti! Mut nähään sitte ku tuun! Tsemppiä treeneihen ja kisoihin! ;) :P

    VastaaPoista